Blog

YES, mijn nieuwe website is live. Klus geklaard!?

YES, mijn nieuwe website is live. Klus geklaard!?

Yes, eindelijk is je nieuwe website klaar. Weken, misschien wel maanden van denken, voorbereiden, ontwerpen, puzzelen met teksten, stoeien met de techniek, puntjes op de i, keuzes maken, oude content overzetten en alles goed voorbereid voor de toekomst en de huidige websitebezoekers.

Aan alles is gedacht en je nieuwe state of the art website is eindelijk klaar en live gezet. Vol verwachting klopt je hart. Nu is je site goed voorbereid op alles wat Google belangrijk vindt en binnen een paar weken, als de pagina’s geïndexeerd zijn door Google, ga je snel googelen of je al op de eerste pagina van Google bij de zoekresultaten wordt getoond. Teleurgesteld ontdek je dat er eigenlijk niet veel veranderd is. Of soms misschien wel slechtere resultaten dan je eerder had. Hoe kan dit nou? Hoge verwachtingen van een site die ‘Google voorbereid is’ komen we in de praktijk best vaak tegen.

Alleen het hebben van een nieuwe, moderne website is tegenwoordig echt niet meer voldoende om beter te scoren in Google. Het is slechts het begin. Nog veel belangrijker is dat je online als een autoriteit wordt gezien in je vakgebied en daar structureel aan werkt. ‘Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hoe doe ik dit dan?’, horen we dan. ‘Door de inzet van goede en structurele content en online marketing’ is dan ons antwoord. ‘Ja, dat zal maar we zijn al zo druk en waar vind ik iemand die dit allemaal kan?’ Is dan het volgende wat we vaak horen. Vanuit deze praktijksituaties hebben we een nieuwe dienst ontwikkeld waar steeds meer vraag naar is.

Avancé treedt steeds vaker op als de (tijdelijke) online marketing afdeling van een bedrijf. Ook op locatie, gewoon bij jou op kantoor. Dat doen we door tijdelijk een online marketeer te detacheren. Zo leren we je bedrijfsvoering goed kennen, kunnen we de vertaalslag maken naar de praktijk en jouw (online) zichtbaarheid en vindbaarheid in je markt vergroten. Benieuwd naar de praktijk van online detachering? Lees onze case over online ondersteuning op locatie bij Dijkgraaf Rijsdorp in Apeldoorn.

Ook interesse in online detachering? Vraag naar de mogelijkheden!

Deel en inspireer anderen