Reclame, marketing en communicatie staat altijd in het teken van iets veranderen op het gebied van kennis, (zoals naamsbekendheid), houding (imago) of gedrag (een aankoop doen). Uit recent hersenonderzoek is gebleken dat we wel vaak zeggen wat we denken maar dat we juist doen wat we voelen en dat is lang niet altijd hetzelfde. Gebruik deze nieuwe inzichten om nog beter de ‘koopknop’ bij je klant te vinden. Verleid je klant met gevoel en geef het verstand een alibi.

Zet de breinvoorkeuren uit ons oerinstinct centraal in 2015 in je marketing, communicatie en reclame. We houden nu eenmaal van wederkerigheid (geven is het nieuwe nemen), sociale bewijskracht (de buurman gebruikt het ook), sympathieke mensen (geloofwaardigheid). Smaakt dit naar meer en ben je nieuwsgierig geworden? Avancé Communicatie neemt je graag mee in de wereld van neuromarketing en de kansen die het je biedt! Het is logisch, simpel en leuk.

Laat je verleiden, ga met ons op zoek naar de koopknop van je klanten!

Contactinformatie
Aanmelden nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Avancé?

Vul dan hier je e-mailadres in:

Neem contact met ons op
Social media

Copyright © 2017 | Disclaimer | Sitemap | Algemene voorwaarden | KvK: 56547285 | BTW: NL8521.79.650.B01