E-mail marketing inzetten

Maak jij al gebruik van E-mail marketing voor je bedrijf? Hoe interactief het internet ook mag zijn, een simpel E-mailbericht blijkt nog altijd beter te ‘werken’ dan welk ingenieus en uitgedokterd online marketing systeem dan ook. E-mail marketing inzetten werkt! Het wordt een steeds belangrijker en krachtiger kanaal om met je doelgroep in contact te komen en te blijven. Met E-mail marketing kun je namelijk heel doelgericht berichten versturen naar je ontvangers. Een voorbeeld deze vorm van online marketing is de digitale nieuwsbrief. Dit is dan ook een eenvoudige, maar onmisbare tool om jouw klantrelaties te beheren. Dit geeft je de mogelijkheid om een band op te bouwen met (potentiële) klanten, en om via deze weg conversies te genereren. 

Hoe werkt de inzet van E-mail marketing? Op je website kunnen de bezoekers zich aan- en afmelden voor jouw E-mails of nieuwsbrief. Ook kunnen zij hier aangeven op de hoogte te willen worden gehouden over je bedrijf, product of dienst.

Via de nieuwsbriefmodule kun je de nieuwsbrief zelf samenstellen in HTML, een vast template of in een dynamisch opgebouwde template. De adressen kunnen handmatig of automatisch via een koppeling geïmporteerd worden in de database. Deze adressen kun je groeperen, ontdubbelen en beheren. Met behulp van het maken van groepen kun je dan doelgroepgericht een mailing sturen.

Wil jij E-mail marketing inzetten voor jouw bedrijf?

Heb je meer informatie nodig of wil je meer weten over de mogelijkheden van E-mail marketing en nieuwsbrieven bij Avancé Communicatie?