Avancé is Google partner en onze specialisten zijn Adwords gecertificeerd. We helpen je bij het realiseren van je online doelstellingen door slimme inzet van Search Engine Advertising (SEA) via Google Ads en Bing Ads. Daarbij sturen we op conversie: optimaliseren van alle stappen in de customer journey. Van advertentiestrategie tot het inrichten van Google Ads (voorheen Google Adwords), het ontwikkelen van specifieke landingspagina’s en het creëren van de call-to-action. We meten alles door zodat jij je budget zo effectief mogelijk inzet. We testen, optimaliseren en beheren je advertentiecampagne en verzorgen periodieke rapportages.

Gericht bereik met slimme zoekmachine advertentiestrategie

Wat is het voordeel van Google Ads inzetten? Met zoekmachine adverteren bereik je heel gericht jouw doelgroep. Naast adverteren op de zoekresultatenpagina van (met name) Google, bereik je met display advertising ook je doelgroep op relevante websites. Met display speel je in op latente behoeftes en vergroot je de naamsbekendheid van je product of merk. Via het zoeknetwerk ben je vervolgens goed vindbaar om de behoefte in te vullen en conversie op je website te genereren.

Alles onder controle

Als adverteerder betaal je op basis van resultaten. Vooraf bepaal je wat het besteedbaar budget is en wat je maximaal per lead of conversie wilt uitgeven. Je betaalt dus nooit meer dan dat je vooraf hebt aangeven. Alles is op elk moment aan te passen of stop te zetten.

Maximaal rendement door Google Ads inzet

Wij werken vanuit een groeimodel: door het realiseren van betere rendementen en meer omzet bij onze klanten, groeit ook het advertentiebudget mee. In de optimalisatie van de campagne zullen we dan ook altijd de website meenemen met als resultaat maximaal rendement. Al onze SEA-vakspecialisten zijn gecertificeerd voor zowel Google Ads als Google Analytics.

Wil jij Google Ads inzetten? Onze expertisegebieden zijn:

  • Product advertising voor webshops via o.a. zoekmachines, Google shopping, Marktplaats Admarkt (omzet)
  • Advertentieconcepten voor display advertenties (naamsbekendheid & reputatie)
  • Retargeting campagnes (leadgeneratie & conversie)