Zichtbaarheid x Betrokkenheid = Merk bouwen

Campagnes en activatie

Herkenbaar? Je investeert in campagnes, maar de respons blijft uit. Lage betrokkenheid, geen meetbare conversie, nul energie terug. Frustrerend. Terwijl je juist impact wilt maken: meer merkactivatie, meer klanten, meer resultaat.

Daarom ontwikkelt Avancé campagnes die niet alleen zichtbaar zijn, maar activeren. Van landelijke acties tot lokale campagnes – wij zorgen dat jouw boodschap mensen raakt én tot actie aanzet.

Video Campagnes en activatie

Een campagne strategie die bij jou past

Succesvolle campagnes zijn geen toeval. Met deze pakketten kies je voor een bewezen aanpak met voorspelbaar resultaat.

Voor merken die willen starten.

Starter

Campagnestrategie & actiekalender
Creatief campagneconcept
Fotoshoot óf korte video (basisproductie)
Social ads op 1 kanaal
Landingspagina in jouw huisstijl
Rapportage met KPI’s
Voor merken die volle zichtbaarheid willen.

Local Hero

Complete strategie + middelenplan
Meerder campagneconcepten incl. visuals & copy
Fotoshoot én video-content (social ready)
Multi-channel ads (2–3 kanalen)
Landingspagina met conversietools
Kick-off campagne intern & extern
Voor merken en gemeenten die groot gaan.

Premium

Strategisch activatieplan
Meerder campagneconcepten incl. visuals & copy
Multi-channel advertenties
Campagnewebsite of actieplatform
Doorlopende A/B-tests en optimalisatie
Volledige rapportage + evaluatiepresentatie

Een gestructureerd stappenplan

Met voorspelbare resultaten

Elke campagne volgt ons winnende spelschema. Helder, snel en resultaatgericht.

Analyse van jouw situatie
Strategie bepalen
Concept
Visuals & Copy
Livegang campagne
Resultaten meten

Waar we trots op zijn

Mooie klantcases

Altijd jezelf, employer branding en activatiecampagne

Voor PB Detachering ontwikkelden we een activatiecampagne die inspeelt op de behoefte van jong talent om altijd zichzelf te kunnen zijn. Met het creatieve concept Altijd jezelf, 24/7 – 365 brachten we het werkgeversmerk tot leven: frisse visuals met echte medewerkers, een match-test om instroom te activeren en een contentstrategie die zorgde voor stopkracht en herkenbaarheid. Zo kreeg PB Detachering de zichtbaarheid en aantrekkingskracht die nodig is om de juiste professionals aan zich te binden.

PB Detachering
Logo Stichting Sportkompas

Herpositionering en campagne ‘Dat beweegt mij’

Voor Stichting Sportkompas ontwikkelden we een nieuwe positionering en een inspirerende campagne die hun maatschappelijke missie krachtig uitdraagt. Met het thema Dat beweegt mij creëerden we helderheid en herkenbaarheid in hun verhaal. De animatievideo en ondersteunende middelen maakten direct impact en gaven Sportkompas een sterk, toekomstbestendig merkfundament. Het resultaat: een duidelijke merkpositie én een campagne die raakt.

Stichting Sportkompas

Veelgestelde vragen

Klaar om je merk te activeren?