Een nieuwe SEO-vriendelijke landingspagina voor Rozenkwekerij De Wilde
Rozenkwekerij De Wilde uit Zutphen is marktleider op het gebied van de verkoop van buitenrozen in de Benelux. De rozen worden in een aantal tuincentra in de Benelux verkocht en worden ook verzonden buiten deze landsgrenzen. Natuurlijk kan de klant deze ook rechtstreeks kopen in de uitgebreide webshop die Avancé al jaren conversiegericht beheert en door ontwikkelt evenals de sociale media kanalen. Naast deze webshop en de socials is er nu een sterke landingspagina in de markt gezet: www.rozenkopen.nl.
Het vraagstuk
Het belang van een goede landingspagina
Om de online vindbaarheid van Rozenkwekerij De Wilde verder te versterken, is er een SEO-vriendelijke landingspagina met de sterke domeinnaam rozenkopen.nl ontwikkeld. Een aantrekkelijke en content-rijke, zogenaamde ‘one page website’ in de vorm van meest gestelde vragen. Deze heeft als doel traffic te genereren, waarbij je snel en bijna ongemerkt terechtkomt in de webshop en verleid wordt om online rozen te kopen.
Rozenkwekerij De Wilde is de oudste kwekerij in Nederland en heeft in de webshop meer dan 800 soorten rozen en andere tuinartikelen. Juist in deze Coronatijd bestellen klanten nog sneller en makkelijker hun tuinproducten online, omdat ze niet naar de tuincentra kunnen komen.
De oplossing
De pagina is een verlengstuk van de webshop en daarom vormgegeven in de herkenbare kleuren, met het logo en de USP’s van Rozenkwekerij De Wilde. Uiteraard is de pagina voorzien van fraai beeldmateriaal van verschillende rozen. De tekst van de nieuwe landingspagina is gericht op SEO-vriendelijkheid, zodat deze makkelijk vindbaar is en goed geïndexeerd kan worden. Dit hebben we gedaan door het gebruik van relevante zoekwoorden en het beantwoorden van veel gestelde vragen. Ook bevat de pagina veel call-to-actions met buttons die doorlinken naar de informatie op de website van Rozenkwekerij De Wilde. Bekijk hier de nieuwe landingspagina: https://rozenkopen.nl/
Score?- Online vindbaar